Pages

Wednesday, May 05, 2010

my bFF...

no 1

nama sbnr siti salbiah...nama manja hunny..nk lg manja honeystar...kami knl ms kt U..merupakan kwn yg sangup b'korban ape sj utk sy..sy byk thutang budi kt dia..t'ingt lg semua bnda pn kami kongsi,drpd bilik sampaila air secawan..dulu,sy slalu m'alami mslh bdn cpt pnt..kalo sy pegang penyapu br nk sapu bilik,dia mesti rebut penyapu tu dr sy..kalo sy nk basuh bju..dia mesti tolong basuhkan towel utk sy sbb dia kata towel tu berat takut sy penat..kalo blk dr shoping dia mesti pegangkn plastik yg berat2..yg ringan je yg dia bg sy..mcm2 la dia dah lakukan utk sy..sbb tu kalo skg ni dia menyusahkan sy,sy xpnh kisah sbb sy taw dia lah kawan yg t'baik utk sy..lg 1 yg wat sy syg sgt kt dia ni..sbb dia PENYOKONG NO 1 sy..xkira lah bnda yg sy wat tu btl ke slh dia tetap dpihak sy...kami mmg sekepala..sy gds 1000 alasan & dia gds 1001 alasan;p..mm..tp skg dia berada jauh dgn sy..sy sgt rindukan dia & b'harap 1hari nnt dia dpt kembali bkerja d kL ni..I LOVE U SAL:)

no 2

nama sbnr XXXXX XXX, minah ni pelik sikit dia xsuka dedahkan identiti sbnr dia..jd sy cume knlkan dia sbg VEE LARA(bkn nama sbnr)..kami sama2 org mlk..satu sekolah..detik pkenalan bmula bila sy t'tarik dgn hasil lukisan dia..masa tu darjah5.sejak tu sy slalu paksa dia lukiskan utk sy sampaila form5..hihihi..t'ingt lg kalo exam pendidikan seni..dia akn lukiskan sy punya lukisan dulu sampai siap br lah dia wat dia punya..tp kesian kt dia sbb slalu xsempat hbskn lukisan dia masa dah tamat..
dsbbkan tu..sy slalu dpt A dlm lukisan dan dia xpnh dpt A..lg 1 ttg vee ni,dia suka nasihatkn sy..tp cra dia pelik..mest nk wat sy mrh dulu..agknye dia pn mmg suka gaduh ngn sy..tp sy xkisahla..kitorng mmg akn gado..tp p'cayalah nnt kitorng akn b'baik blk..bak kata pepatah air dcincang xkn putus...vee ni sgt pelik..cra dia tolong sy pn pelik & cra dia amik brt ttg sy pn pelik..tp dsbbkn dah lama bkawan sy sgt memahami dia walaupn sy slalu wt bodo jer..sj nk wat dia geram...hahaha~

no 3

nurdina najwa...mest jarang perasan nama dia kt wall sy sbb dia jarang komen fb sy..plg kuat pn dia 'like' je status2 sy tu...dia ni bzzzz la yg amat..kalah mentri.. sy pn xtaw ape yg dia bzz sgt tu sbb biz pn xda..kija pn xda...pelik2..
yg ni lg lama sy knl..sejak umur8thn lg..dia jiran sy..pastu 1sekolah..sy tua sikit dr dia jd dia anggap sy ni mcm kakak dia..kitorng pn dah mcm fmly..coz mak sy dah angap dia mcm ank sendr.. kelebihan yg ada kt dia..dia slalu mengalah ngn sy..mgkin dah angap sy ni kakak jd slalu mengalahla..lg dia slalu berada dsisi saat2 sy dlm kesedihan/kesusahan...sy syg kt dia...tp sy lbh m'anggap dia mcm adik sy sndr...:)

4 comments:

Vee Lara said...

kata-kata dari seorang Vee Lara- keikhlasan itu umpama seekor semut hitam yang bjalan d atas batu y hitam d mlm yg gelap...aku rela jd semut hitam tu dr jd semut yg blink2...biar org xtau/xnmpk..y penting,aku taw

Diaa Fariza said...

yup..semut hitam tu adalh kamu..semut merah tu adalh aku...;p
mcmana pn ko tetap pelik...bhsa sedap d dgr..unik!

Vee Lara said...

yah si semut merah..mmg ko la semut blink2 tu..

nurul huda said...

aku??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...