Pages

Sunday, April 24, 2011

berfoya-foya!

Hai semua....

Selamat Hari Ahad..!!!



saya tengah kerja sekarang...

cuaca baik tapi petang ni hujan..

jadi kalau nak dating, baik keluar sekarang ;]

oklah...

hari ni nak cerita aktiviti saya semalam...

penat yang amat... balik kerja tengahari semalam,

saya terus keluar bersuka ria dengan member..

sangat menghargai setiap saat pada hari sabtu,

kerana masa-masa itu jela saya boleh lepak dengan kawan-kawan saya


Dan semalam saya sangat happy!!

sebab lunch & dinner saya makan berteman :):):)


pukul 2:30pm saya date dengan 3jelitawan kat The Curve

ini dia jelitawan saya maksudkan....;]



Mmmm.... patut cakap 4jelitawan..

( nak jugak ;p )

kami pilih untuk lunch di Secret Recipe..

tukar port kali ini..


aktiviti kami simple jer..

makan-makan...



gosip-gosip... ;p



dan bergambar...:)





kami memang suka luangkan masa untuk bertanya khabar & life masing-masing..

cuba tengok

hot mummy kita dah penat...



gelak banyak sangat ni ;p

effy pula dah tak sabar nak dapat anak buah..:)


time ni zehra dah pulang...

sebab ada konsert ;p

(...melawak jer...hahaha..)

date kami berakhir hampir jam6:00pm..



saya meneruskan aktiviti saya berdating dengan Zul & Darling..

kali ni lepak kat Alamanda...

saya sempat singgah rumah dan salin baju dulu

hihi...;]

kami dinner di Noodle Station



makan nasi pula..



muka saya sudah kelihatan letih sebab tak tidur lagi..



zul perlukan lighting lebih untuk nampak putih dalam gambar ;p



tapi sayang...hanya gigi jer nampak putih!

kami makan-makan...

borak-borak...

bergaduh...( tu wajib antara saya dengan zul )


lepas tu kami jalan-jalan...



cuba teka mana satu orang mana satu patung...



kahkahkah..;p

lepas tu, zul keluarkan idea...

jom karoke!!

macam biasa saya tak pernah tolak kalau ajak karoke..

ayuuhh berentap!



zul bajet macam Bruno Mars



Darling pula layan lagu siti


bergambar sebentar!



setelah berhempas pulas menyumbang/mensumbangkan lagu...

kami pun pulang ke pangkuan jalan..

on the way pulang tu sempat lagi posing



apabila model sebenar ( darling ) beraksi..

model cap kicap (saya ) tak boleh cari makan



lepas tu saya pun pengsan...

(@_@)

6 comments:

Zul Helmi said...

huhehehehhihihohoho~

NUR FARIZA UMAIRA said...

bestnyerr dpt dating ngan kwn2.. kak diaa.. xpe, saya setuju bila akak ckp ada '4 jelitawan'.. kalian memang cantik.. :)

Diaa Fariza said...

HAHAHA... tQ dik fariza!

Anonymous said...

nice...

Anonymous said...

diaa
hi why is no one speak inglish here??

Anonymous said...

hello every one you can find me on facebook
Diaa Aldeen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...