Pages

Saturday, April 09, 2011

saya tak suka April...:'(

saya selalu berharap bulan April berlalu dengan pantas..

walaupun Mr X dan papa lahir pada bulan April..:(

hati saya masih xmampu berasa gembira meniti hari-hari dalam April.

terlalu banyak kisah sedih dan kenangan pahit untuk dikenang..


malam semalam saya lap hair dryer lama saya..

hair dryer tu dah xboleh berfungsi tapi saya masih simpan.

ke mana-mana saya berpindah pun saya bawa bersama..


saya sayang hair dryer ni sebab ada sentimental value

walaupun xda jenama tapi itula pemberian terakhir arwah papa pada saya


saya ingat lagi, masa tu kami kat kedai elektrik nak beli penapis air

tauke kedai suruh pilih nak hadiah percuma apa

papa suruh saya pilih nak apa?

saya pilih hair dryer sebab saya xpernah ada hair dryer..

kira tu first time saya dapat hair dryer :)

happy sangat...papa pun tersenyum tengok kerenah saya..


setiap hari saya guna dan lama-kelamaan hair dryer tu patah dua

mungkin sebab takde jenama dia xtahan lama..

saya cuba gamkan balik dan ikat dengan getah

tapi terlalu bahaya untuk digunakan lagi..


sejak tu saya cuma simpannya baik-baik dalam laci

dan sesekali lapkan debunya

mungkin benda ini tak berharga pada orang lain

tapi bagi saya ia sangat bermakna


hanya hair dryer ni satu-satunya kenangan saya bersama papa

barang-barang lain semua terhapus dalam satu tragedi


setiap kali lap debu pada hair dryer ni

boleh buat saya terkenang pada senyuman papa ketika itu

itu sudah cukup mengubat rindu saya pada dia...:')


Mmmmm....

jangan risau saya tak nangis pun masa tulis entri ni...

:)

saya tengah kerja sekarang

mana boleh nangis

boringla..

tengokla muka saya takde kerja & syok sendiri depan laptop





hihihi...


cepatla masa berlalu!!

saya nak balik tidur!

semalam tidur 2jam jer...

4 comments:

intan nurashid said...

bj kurung di hari sbtu? wow! hehe~

Diaa Fariza said...

BUKANLA INTAN...AKU PAKAI BLouse la....
cuma corak dia meriah :)

NUR FARIZA UMAIRA said...

kak diaa kerja apa ek?? kt fb tulis as MA..

Diaa Fariza said...

MO = meteorologist :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...