Pages

Monday, April 25, 2011

Dating wif patung lilin!

malam ni saya betul-betul rasa macam nak demam..

saya sedang bekerja...

asal nak demam jer mesti time kerja

sebenarnya badan sangat tak cukup rest

saya punya busy kalah rosmah

saya cuma free time kerja jer..

pelikkan..

orang lain semua busy time kerja...

tapi saya sebaliknya ;p


siang tadi saya sempat berdating dengan patung lilin

hihihi...

sebenarnya patung lilin tu member saya, fieza

sebab dia cantik sangat..

dah macam patung lilin saya tengok

nih dia!



cantikkan?

macam patung lilin


saya excited nak jumpa dia

sebab rindu sangat kat dia..

hampir setahun kami tak berjumpa

nasib baik dia kena kursus di KL..

jadi, kami ambil kesempatan untuk berjumpa


bila dah jumpa tu macam biasalah..

4jam borak tak sedar langsung...

cerita selama setahun kami kongsi...hihi..

borak-borak

jalan-jalan

sampai ke INDIA kami pergi

tak percaya..

ni bukti!



hihihi...

lepas tu saya ternampak sesuatu yang menarik

HAIR EXTENSION!

hahaha...dah lama saya cari

sebab saya betul-betul tak sabar nak tunggu rambut ni panjang

saya pun beli & terus clip kat kedai tu juga

tadaa...



okey tak?

happy giler saya memiliki rambut sepanjang ini :):):)


jam sudah pukul3.00pm

perut sudah berkeroncong

kami pilih untuk makan kat POPEYES!



sebab tiga-tiga tak pernah cuba POPEYES



ternyata pilihan kami tepat!

memang kena dengan selera...

tempat pun lengang..

sesuai untuk kami bergelak ketawa & bergambar!



jam telah menunjukkan pukul4.00pm

saya perlu pulang untuk berkhidmat pada negara!

hati saya sangat sebak (T_T)



semoga jarak tidak menjadi penghalang kepada persahabatan kami :')

luv u fieza!!

2 comments:

ifah said...

bestnyer dpt juper kwn yg dah lama xjuper...

Diaa Fariza said...

aah best!! happy sgt time tu ;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...