Pages

Saturday, April 16, 2011

cerita semalam...

hai! :)

sebelum saya pergi riadah kejap lagi..

saya nak tulis cerita semalam..

semalam saya berkursus di PJ...

kursus tamat jam 4:45pm..

hujan turun dengan lebatnya ketika itu..

saya agak kecewa sebab saya sangat lapar

disebabkan tak tahan lapar.. saya redah juga hujan walaupun ketika itu masih renyai

..."kenapa tak guna payung??"...

ohh...

pantang larang kami sebagai 'ahli nujum' tidak boleh menggunakan payung ;]


bila sampai di kereta... saya agak basah..

saya meneruskan perjalanan menuju ke rumah...

jem di KL sangat teruk..

nasib baik iman saya kuat...

saya sabar dan hanya menggunakan lorong kiri


ketika itu gastrik mula menyerang saya...

perut & kepala sakit yang amat

saya buntu...tak tahu nak makan apa..

sepanjang perjalanan saya berfikir..

akhirnya saya sedar tekak saya teringin nak makan sushi

cuaca hujan & sejuk buat saya teringat pada negara jepun

saya gagahkan diri drive menuju ke alamanda..

sampai alamanda saya bergegas menuju ke sushi king


suasana ketika itu agak lengang..

mungkin tengah bulan...semua orang kering..

saya jer yang tak kering sebab saya tanam pokok duit-duit kat belakang rumah

saya duduk & order..

semua saya tengok menarik (sebab dah kebulur sangat)

dan semua saya minta 2set..

saya pandang sekeliling lagi..

kebanyakkan orang yang datang sushi king makan sorang2

saya gembira sebab dah ada port baru nak makan sorang-sorang nanti..

makanan sampai, saya makan dengan gelojohnya tanpa sedar saya diperhatikan

...............

saya tak mampu habiskan semua makanan sebab banyak sangat order..

kepala masih sakit...

migrain saya makin teruk gara-gara nescafe/xcukup tidur/gastrik

saya pergi ke Watson untuk beli panadol & mineral

kat situ juga saya telan panadol sebab dah tak tahan

kebelakangan ini saya kerap sakit kepala..

setiap hari selepas makan saya akan telan 2biji panadol..

rasa macam makan supplement pula ;p


saya pun drive balik...

rumah begitu sunyi..

saya buka fb... untuk mencari housemate saya

rupa-rupanya mereka semua di kampung

uuuwwwaaaaa!!!...

saya pun terlelap...

bangun-bangun dah hari baru...

itu saja...

kesimpulannya:

hari ini baru saya terfikir... bahan-bahan buat sushi-sushi semalam dia order dari jepun ker???

oh tidakkk!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...