Pages

Friday, April 01, 2011

saya a.k.a hannah tan ;p

hari ni saya happy!!!!

;D

sebab akhirnya saya jumpa spec hannah tan yang saya cari-cari selama ini!

walaupun saya baru buat spec 2minggu yang lepas (-.-)

tapi saya tak dapat menahan nafsu saya untuk beli spec baru lagi

adoiiii....kopak lagi...

tapi saya tak peduli...

janji hati happy ;)

inilah spec hannah tan yang saya maksudkam:-





cantikkan! dia memang sangat cantik ;]

sampai Mr X pun suruh saya pakai spec macam tu...

akhirnya saya jumpa kat The Mines!

lepas tu saya paksa orang kedai tu siapkan lens dia dalam

masa 40minit

hoho....sebab saya nak pakai pergi kerja malam ni juga

ini gambar saya bergaya dengan spec baru sebelum pergi kerja




Mr X...nanti saya claim balik harga spec ni...

harharhar...!!

6 comments:

Ms Marliana said...

Lawa2 housemate ku ini... klu kte pakai spec ni.. sah huduh.. hahahaha....
p/s: part claim tu i setuju ... ;)

Diaa Fariza said...

ana: kita puas hati kali ni...:) rasa xnk buka spec dah...haha..

apizblur said...

Macam Tun Daim Zainudin je

cik intan payung said...

uish.. gile retro. tp dulukan aku penah pkai spec cmni. haha

aLkiSaH_misZluvyhUnny said...

cik diaa, saye dah berjaye retrieve password saye.. yeay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diaa Fariza said...

apiz: sengal!!
intan: hahaha...geng...pakaila balik intan ;]
hunny: i dh baca & comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...