Pages

Wednesday, March 30, 2011

"Tanya Fahmi: Aku Ni Tak Cantik Ke?"

2 minggu yang lepas kawan saya Intan Payung tag saya kat blog dia


saya tak faham sebenarnya apa yang dia suruh buat.

tapi setelah 2minggu berfikir, saya rasa dia suruh saya jawab soalan dalam blog ni ...;[

maaf intan...begitu lama ambil masa..

baiklah, saya akan jawab semua soalan dia mengikut pendapat saya...


1. Apakah maksud kecantikan. Bagaimana seseorang itu boleh dikatakan cantik?

~ "kecantikan adalah hak milik setiap insan!"

saya tak ingat ini tagline produk apa tapi saya setuju dengan pendapat dia ;]

seseorang itu dikatakan cantik bila :-

~ lebih dari seorang puji dia cantik dalam masa sehari :) (tidak termasuk boyfriend sendiri)


2. Adakah kecantikan itu penting? Kenapa?

~ tak penting bagi saya...sebab saya cari yang handsome. penting bagi Mr X kot...

cuba tanya dia plak?


3. Apa perasaan anda bila ada orang cakap anda tak cantik?

~ bersyukur... supaya saya tak lupa diri ;p


4. Kongsikan satu tips kecantikan yang boleh dipraktikkan bersama.

~ mmmmmmm.....apa eh... senyum kot... sebab bila senyum yang cantik bertambah

manis...yang tak cantik secara automatik akan jadi cantik budi bahasa...:)


5. Tag dua orang sahabat blogger yang anda rasakan mereka cantik. Maklumkan kepada mereka yang mereka di tag supaya mereka tahu mereka cantik.(sekali-sekala puji kawan apa salahnya)=)

~ alamak... saya tak ramai sahabat blogger! takpelah tag jer..
yang ini...

dan yang ini...


harharhar.....sorry...main-main jer...

ok...yang ni baru serius




6. tinggalkan link anda di ruang komen

~ DONE!

ni 1st time saya try link kan blog orang dalam entri saya....

saya tak tahu berjaya ke tak sebab semua akan terjawab bila post ini dipublishkan...

andai tak berjaya...tolong ajar saya yer..

bukti...bila senyum automatik akan nampak cantik :)


5 comments:

Diaa Fariza said...

aarrrgghhh!!! tak berjaya... saya sangat kecewa... blog-blog yang saya link kan semua tak berjaya di post kan..(T_T)

Diaa Fariza said...

http://intan-nurashid.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

intan nurashid said...

ahaha.. kamu harus copy-paste link entry ni, dan letak pd komen kat tuan punye segnet yg si fahmi tu

Anonymous said...

untung jadi cantik dan dalam perhatian T.T

Diaa Fariza said...

intan: aisey...salah ler;[ tp xpandaila nak link kan mcm ko buat dlm entri ko tu

anonymous: lebih untung jd baik & disayang ;] jgn sedih2..cantik xsemestinya beruntung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...