Pages

Wednesday, March 23, 2011

Diaa dulu.... Diaa kini...

sedang saya godeh-godeh laptop Mr X...

saya terjumpa gambar saya masa 1st year kat UPM..

MasyaAllah...

cute sangat ;p

NAK TENGOK??

tapi..

janji dulu...jangan gelak (-.-)

mmmm....

.......

....

ta...daaaaaaaa.....



hahaha....

cutekan??

patutla Mr X cakap macam cina bukit ;[

tapi dulu saya rasa gambar ni la yang paling cantik...

siap buat profil picture untuk friendster...

and ramai pula yang tergila-gila....hahaha ;p


apa-apa pun...saya baru perasan...

saya ada satu gaya tersendiri tiap kali ambil gambar...

~dulu~

~kini~


hihi...

gosip panas........

Mr X ialah hero spiderman yang seterusnya...

4 comments:

Zul Helmi said...

mmg mcm cina bukit..comot gile

Fazrul said...

lor, dh tergelak dulu la baru baca :P

Pn. Marliana said...

wan dlu cute... kini lovely ... lebih anggun ... that's all i can conclude ... ;)

Diaa Fariza said...

hahaahaha....tQ housemate!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...