Pages

Tuesday, July 13, 2010

tp bukan aku........

Jgn kau sesali m'cintaiku,
KU X INGIN KAU SEMAKIN KAN T'LUKA,
Tak ingin ku paksakan cinta ini,
Meski tiada sanggup untuk kau terima...

Aku memang manusia paling berdosa,
khianati rasa demi keinginan semua,
Lebih baik JGN M'CINTAI AKU & SEMUA HATIKU
Karena X kan pernah kan kau temui, cinta sejati..

Akan b'akhir semua kisah ini,
Dan jangan kau tangisi ketika itu,
Sekalipun AKU X'KAN MAMPU MEMILIH DIRIMU,
Sejuta kata maaf ku pinta pd mu,
S’bab rasa ku t’lah LEWAT UNTUK MENYEDARINYA..

S’moga saja kan kau dapati
Hati yang tulus mencintaimu, TAPI BUKAN AKU..

4 comments:

intan nurashid said...

ini apa? lagu ke ape?

diaa said...

lagu...maklumla xda kija...;]

shahcloud said...

lagu ni best n dh tukarkan ke lirik yg xkejam..huhu...so lirik ni utk somebody i assume :)

diaa said...

:) :) :) :) :)
yh hanya mampu senyummmmmmmm!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...