Pages

Friday, July 01, 2011

simple life :)

hai...

hari ni saya bangun awal..(pukul11.00am ialah awal ;p )

sepatutnya kena hantar abang pergi airport..

tapi abg cancel last minit..

sekarang ni saya tengah free..

ambil peluang update blog :)


minggu ni saya tengok kt facebook

semua post pasal nak tengok cerita transformer

ada yang cakap best, ada yg cakap x, ada yang kecewa xdapat tiket..

Mmmm...macam-macamla...


sebenarnya saya ada 2tiket transformers untuk tayangan esok

dari minggu lepas Mr X dah beli..

tapi sayang, mak telefon suruh balik melaka esok..

jadi burn la tiket saya tu :(


tapi xkisah, sebab majlis esok lebih penting..

....:):):)

oklah, hari ni saya nak cerita simple jer

supaya orang tahu saya masih aktif menulis blog ;p

........................


sabtu lepas saya pergi tengok wayang dengan Mr X

cerita green lantern..

mesti ramai dah tengokkan?

bolehla cerita tu.. saya bagi 3bintang sebab hero xmacho sangat


lepas tu kami pergi makan Carl's Jr

saya xsuka sangat..

tapi Mr X cakap "takde Popeye's minggu ni"

;[ ... terpaksa..

saya order "super star with cheese"



sedappp.. tapi besar sangat..

xlarat nak habiskan..

saya paksa Mr X habiskan.. hihihi



kesian Mr X.. nampak mengah sbb dia baru lepas makan Bacon Swiss..

pastu kena habiskan saya punya plak ;p


untuk menghiburkan hati Mr X

saya buat lawak bodoh..

..jeng.. jeng..



(terpengaruh dgn iklan tv)

buruk gila! (-.-)

macam hantu jgn pandang belakang!!

.......

....

..

cerita lain pula.. 2hari lepas saya lunch dengan effy & zehra

ohh.. saya terlupa beritahu.. saya dah pindah..

rumah saya xjauh dari rumah mereka..

seronok.. ada geng nak lepak ;]


kita orang makan kat Johnny's



lepas tu, saya ajak effy teman saya cari suit

untuk pakai pergi Parlimen.. (minggu depan nak bersidang)

thanx effy sebab penat teman saya cari barang



sebagai upah belanja dia coffee float ;p

best tak??

hihi.. nampak mcm dia suka ;)


okla, dah lewat.. saya nak pergi mandi dulu..

bye2.. :)

2 comments:

Anonymous said...

hahahahahha =)......ada k.yah ltk gmbr tu...... malakulu kulu...hehehehh :D

Anonymous said...

Erk??? Takutnye! Antu nangnak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...