Pages

Tuesday, January 04, 2011

ice skating bersama Mr X!

Demi memenuhi azam baru 2011,iaitu ingin bersenam 2x seminggu...
saya telah meminta Mr X untuk menemani saya bermain ice skating
di Sunway Pyramid...
fakta: kalau nak body cantik mainlah ice skating selalu=>

Mr X
~ (bukan nama sebenar)
~ pemain tennis terkemuka (peringkat sekolah)
~ meminta agar nama & wajahnya tidak disiarkan demi menjaga hati peminat2nya

Walau bagaimanapun...saya..(yang tidak pernah mendengar arahan) tetap memasukkan beberapa gambar Mr X walaupun semua wajahnya tidak kelihatan jelas ;[

tuh dia Mr X!

tengok dari belakang agak-agak kacak x?

kami menuju ke kaunter...
tiket pada hari tersebut agak mahal kerana 'public holiday'
RM23~ untuk Mr X
RM21~ untuk saya...murah sikit sebab cashier cakap saya comel ;p


ouchh! ini bukan iklan jam!

dia sangat 'gentleman' kerana tolong ikatkan tali kasut saya...hihihi


Mr X,tolong ikatkan ketat sikit!


thanx u Mr X...jasamu dikenang...:)
~peace no war ;p~


kesian Mr X terpaksa ikat tali kasut sendiri


bertungkus-lumus


masa untuk beraksi!

cett!! xbestnyer...2org jer main (T_T)

p/s: tiada gambar ketika beraksi kerana tiada siapa mahu tolong ambilkan :(

Mr X tidak dapat menerima kekalahan kerana jatuh tergolek depan awek...
mengambil keputusan untuk berhenti awal ;p

5 comments:

Zul Helmi said...

tangan anda kelihatan gemuk~

apizblur said...

Dah gosok mate byk kali dah..mcm xcaye je..bukan ke tu Roger Federer? OMG...

Diaa Fariza said...

zul: tu tangan orang kaya!
apiz: shhh!!!

Zul Helmi said...

tertarik dgn amoi pkai seluar pendek sebelah Mr. X-Men tu~

Pn. Marliana said...

MR X kacak lorrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...