Pages

Tuesday, January 18, 2011

ketika bosan...

malam ni badan sangat penat sebab semalam tak dapat tidur lena di rumah cik dina...

rumah cik dina sangat sejuk...sebab cik dina pasang kipas no 3

cik dina bagi saya selimut nipis je semalam sebab dia ingat lemak saya tebal...

semalaman saya tak lena sebab malas nak bangun tutup kipas...(-_-)

pagi tadi tak sempat sarapan sebab bangun pun dah tengahari...;p

kami mandi kerbau sebab nak berjimat...

aaarrrrghhhhh.....cukup!

sebenarnya tengah M.A.T.I. K.U.T.U sekarang...

banyak kerja tapi tunggu "mood" datang dulu...

seperti biasa aktiviti bila mati kutu...

amik gambar sendiri...


kanak-kanak riang yang bekerja syif malam ini..

tengah main kad "donkey" (-_-')


erkk...main kad tu untuk panas badan jer... menaikkan mood bekerja...

jangan salah faham ;]

ok,mood sudah datang.....

pakai spec...(tak suka, nampak tua!)


ready!!

"berkhidmat untuk negara!"

(errkk...kantoy astro kt belakang ;p)

zzzZZZZzzzzzzzz.....

5 comments:

z3mms said...

suka awk pakai spek! =))

Diaa Fariza said...

sy nmpk tua 5thn bile pkai spec (-_-')

Zul Helmi said...

apa yah mengarut ni?mana ada nmpak tua 5 tahun la....
hahaha..
hahahahahah...
hahahah....
nampak tua 10 taun ada la~

kapten krunch said...

haha.
kipas no 3, itu panas okay?

ataupun.. lemak aku memang tebal?
-berfikir-

Nurdina Najwa@LovelyDna said...

erkkk amboi....!hehe^^ t kita tdr sama lg erk?upss...agak2 bila blh kita tdr sama2 lg ?:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...