Pages

Saturday, March 16, 2013

HEllo Kitty!!!

Yuhuuu..... ;p

Alamak ai..dh lbh seminggu xupdate blog.. mana janji manisku dulu.. hahahaha...

Busy sangat sekarang... jangan kata nak udate blog nak tengok Runningman pun dh xsempat...

Class hari2 start jam 8.00pagi sampai malam.. belum cerita pasal assignment Professor bagi lagi...

banyak giler setiap kali bagi...

dia buat macam dah xde hari esok untuk bagi lagi... (-.-)


sekarang ni hampir setiap hari saya ada kelas bahasa korea.. 3jam sehari pula tu..

Insyallah..dgn penuh harapan cukup setahun boleh cakap & faham bahasa korea..

setakat ni baru pandai mengira & kenal hangul(A,B,C) jer...

Jadi.. disebabkan Ahad hingga Jumaat saya sangat buzy dengan class, Lab & assignment saya..

Hari sabtu jela saya free & saya akan keluar untuk lepaskan tension & habiskan duit ;p

Minggu ni saya ke Dongdaemun.. serius rambang mata kat sana...

bayangkan ada 26buah shopping complex kt situ.. memang rambang mata semua benda nk beli..

hihihi... tapi saya kena ukur baju dibadan sendiri.. murah2 barang korea pun tetap mahal bile kite convert jadi RM..

lagipun lama kt sini xpayahla semua benda nak borong dalam satu masa..

(hakikatnya tadi dah beli 3pasang baju baru ;p)


 
walaubagaimanapun tadi saya cuma pergi beberapa shopping sahaja..






hanya orang kaya jer yang mampu pergi semua.. xpun orang gila... ;p

mahu 3hari kena jalan baru boleh habis semua..

kalau ke Dongdaemun.. jangan lupa singgah sungai/parit dia..

air sangat jernih!


 
 
Tu dia tour guide saya... tengah pancing ikan.. nak pancing awek xdapat sebab xlarat nk speaking korea jer...;p
 
lagi satu kt Dongdaemun ada kedai jual kebab/burger/pizza halal..
 
orang Turkey punya memang sedap!
 
Lepas penat shopping boleh singgah makan..
 
dalam kedai nanti kebarangkalian jumpa orang Malaysia tinggi..
 
macam tadi saya pun terserempak dengan diorng...
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Dari Dongdaemun.. kami naik bus ke Sinchon...
 
Bus dari Dongdaemun ke Sinchon color biru No. 207
 
Walaupun terhuyung-hayang dalam bus sebab xdapat duduk tapi tetap seronok sebab boleh tengok pemandangan Seoul..
 
Tujuan utama nk p Sinchon sebab nak usha harga camera kt sana
 
Dengar khabar orang cakap harga camera kt sana murah...
 
Dan hakikatnya yaa memang murah kedai tu sampai mereka bankrup Januari yang lalu...
 
.....Pasrah....(-.-')
 
tapi saya tidaklah kecewa sangat sebab saya dapat pergi cafe Hello Kitty!
 
 
Cutenyer kedai ni!!
 
 
Hahahaha... mangsa keadaan.. terpaksa teman kakaknya ke sini..
 
 
Simple jer order sebab masih kenyang makan burger tadi
 
 
 
Tak tahu macamana diorang buat Coffee ni tapi memang sayang nak minum!
 
Teringat kat adik bongsu saya.. kalau bawa dia ke sini mesti dia sangat seronok!
 

 
Okeylah simple jer update hari ni sebab kualiti camera yang xbagus saya xde mood nk upload banyak2 pic..
 
tunggu saya beli camera baru, saya janji akan upload pic byk2 untuk tatapan semua!
 
Tata!!!
 
Love,
Diaa Fariza








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...