Pages

Sunday, March 24, 2013

say Cheese!!! :D

Haiii...!!!

Hari ni saya sangat happy sebab dah beli camera baru.. yippie!!! ^-^

Tapi minggu ni xsempat nak berjalan sangat sebab busy dengan research papers yg berlambak kena baca :(

Ohoo... assignment xpayah cerita.. xde satu hari pun kt sini boleh hidup tanpa assignment! Grrr!!! ;[

Sebab kedua xkeluar jalan jauh2 ialah nak kena berjimat sikit...

bajet dah lari beli camera.. lagipun duduk kat sini setiap minggu saya shopping...

dah macam serani raya... boleh botak juga kepala ;p


Jadi, saya test camera baru saya kt area-area university jer...

Disamping tu, tadi ada keluar sekejap dengan member sebab nak pergi beli barang dapur..

sempatla snap pic secara random jer..


kami naik subway untuk ke Mullae...

tujuan utama nk pergi pasaraya Homeplus..

sebab kt sana barang dapur murah dan segar..

yaa.. ini destinasi kami...

(Model di bawah adalah kawan baik saya di sini..)

 
(Walaupun dia India tapi dia xboleh cakap bahasa melayu... huhuhu)

suasana dalam subway.. xubah seperti Malaysia.. kadang-kadang sesak juga..

cuma orang Korea ni.. 24jam duk hadap handphone depa..

tak kira tua or muda..

samada diorang tengah main game, kakaotalk atau youtube..

xpercaya tengokla pic ni.. mata semua hadap hp!

 

Siddhi sangat baik.. setiap kali ada tempat kosong dia mesti suruh saya yang duduk...
 


 
Belum ready lagi Siddhi dah snap (-.-)
 
Sampai di Mullae... nasib kami sangat malang sebab pasaraya Homeplus tu tutup!!
 
Aduhaiiii.... boleh pula pasaraya 6-7tingkat tutup hari Ahad!
 
Memang pelik...
 

Siddhi buat muka cute supaya saya xmarah...

Muka bersalah sebab beriya dia ajak saya ke sini..tengok2 tutup pula..


Xpayah nak buat muka cute Siddhi..!

Disebabkan tiada arah tujuan...

Kami bergambar depan Lotteria.. (kedai feveret saya & Siddhi)

Setiap minggu kami makan benda alah ni..

Sikit hari lagi boleh jadi duta Lotteria...
 

 
Lepas tu xde pergi mana.. patah balik ke University..
 
 
Muka sedih & bersalah.. ;p
 
 
Tapi.. sekejap jer.. lepas tu dia dah happy balik..
 

 
Kami sempat snap beberapa keping pic kt escalator.. sebab escalator kt sini sangatla tinggi..

 
Nampak tak.. curamkan???
 
........................................................................................................................................................................................
 
Kerana lapar berjalan...walaupun xjauh mana...
 
Kami sempat singgah makan kt Lotteria lagi...
 
 
 
Tapi Lotteria kt area U kami...
 
Untuk maklumat semua.. kedai Lotteria ni selang 1km boleh jumpa satu..
 
Memang berlambak..
 
(Pic makan x amik sebab gelojoh sangat ;p)
 
TaDaaaa....
 

 
 Sampai balik ke U kami...
 
 
Sampai bilik saya sambung semula buat assignment saya
......................................................................................................
 
Simple jer entri kali ini sebab tujuan utama nk test camera baru jer...
 
hihihihi.... puas hati.. harga pun berpatutan....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...