Pages

Tuesday, January 22, 2013

I'm writing as fast as I can...

HAPPY ANNIVERSARY!!! :D

Wahh... sekejap jer masa berlalu.. hari ni genap 2tahun saya berkahwin..

Ini ucapan khas buat Mr X...

Sorry... sebab repeat ayat 2 tahun lepas... ;p

2tahun berturut-turut kita pergi honeymoon kat Penang..

tapi tahun ni kita x pergi mana-mana..

It's ok abang.. kita kena simpan duit nak pergi Korea tak sampai sebulan je lagi..



Waaaa..... sebut pasal Korea perasaan saya bercampur aduk...

takut.. excited.. sedih.. gembira.. semua ada...

mana tak nyer.. tak sampai sebulan jer tinggal...

kawan-kawan and saudara mara asyik tanya pasal preparation saya..

Huhh... xtaw nak cakap macamana...

tunggu nanti saya buat entri pasal preparation saya...

kalau tanya sekarang semua xsedia lagi..

bahasa Korea pun taw 4 perkataan ni jer...

"Annyonghaseyo..."

"Anioo.."

"Ne..."

"Oppa!!"

agak-agak boleh hidup tak dengan 4 patah perkataan ni..;p

English ke laut.. Korea ke langit.. tapi ada hati nak belajar kat oversea..

Hahahaha... prinsip saya as long as kita ada google translate.. ke bulan pun boleh pergi ;p

Ouchh.. tak sabar nak jadi anggota ke-10 Girls Generation!!!


oklah...malam ni saya nk merepek jer.. entri yang lebih serius bakal menyusul..

saya akan update pasal persediaan saya ke Korea...

Malam ni saya cuma nak menjawab soalan daripada 2..3..orang peminat..

yang bertanyakan tips diet saya...

Ohoo... saya tak kurus pun.. cuma berat maintain sebab xberanak lagi...

Apapun disebabkan ada orang tanya jadi saya jawablah..

Petua saya ialah jangan minum ais and saya sangat suka minum Coffee...

Kerana saya adalah duta gerai kopi Toast Box pavilion..















"Drink coffee..and you will lose weight.. it's simple... it's pleasant!!!" :D

Yeahh... tu jela petuanya.. :):):)

Okeylah dah lewat malam...sebelum mengakhiri entri ni.. saya nak kongsi satu produk baik punya..

Tadaaa!!
Perfect sunblock + foundation
Brand Cosmoderm

Terbaik wa cakap lu... makeup artis profesional pun guna ini..

Harga sangat sangat berpatutan.. xsampai Rm40 pun..

Rasa macam pakai primer + foundation MAC

Sangat flawless.. lepas pakai kulit muka macam perempuan korea..
 
 
saya telah pun mengujinya semalam.. pakai sunblock ni pergi rumah nenek saudara..
 
sampai sana nenek cakap dia tengok muka saya dah macam orang korea... hohoho.. 
 
tak tipu.. tak percaya tanya Mr X.. cuma time tu nenek lupa nak pakai spec.. (-.-')
 
Anyway..next time saya ambil gambar lepas pakai sunblock ni.. ;]
 
tapi suka hati la nak try ke tidak.. Cosmoderm xbayar pun saya buat iklan free kt sini...
 
 
Apapun cukuplah sampai di sini saja entri kali ni... 
 
Insyallah cerita mengenai preparation ke korea akan menyusul tiba..
 
Akhir kata buat Mr X :-
 
Happy 2nd Anniversary.. I love you.. and I'll never ask for more than your love..!!!

Adios......................
 

1 comment:

NUR FARIZA UMAIRA said...

Happy anniversary buat kak diaa n mr.x..
Moga kebahagiaan mengiringi kehidupan kalian berdua hingga ke akhir hayat.. aminnn
Btw, nk tnya.. kt mana nk beli produk cosmoderm tu ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...