Pages

Wednesday, January 30, 2013

Preparation (Part 1)

Hello Malaysia.. Brunei!!!

Welcome to my new post "Masuk Bakul Angkat Sendiri"..

Siapa xde kerja & terlebih masa bolehla buang masa kt sini..

Hari ni saya xde kerja sebab saya tak pergi kerja.. hahaha

Yaaa...saya EL (emergency leave) semata-mata nak update blog...

kalau boss ku baca mampus dia pelangkung kepala ku...


Okeylah..seperti yang dijanjikan..

hari ni saya akan cerita pasal preparation saya untuk ke Korea kurang dari 3minggu lagi.. Uhukuhuk :')

Bagi yang tak tahu & tak nak ambil tahu.. saya tetap nak bagitahu...

Saya akan ke Korea pada bulan Februari ini...

Tujuan utamanya nak p uji bakat jadi anggota baru Wonder Girls..

Ganti Sunye yang dah nak kahwin tu..;p

"I want nobody.. nobody.. but you.. Chengcheng..Chengcheng.."

......terus lingkup Wonder Girls lepas tu....


Gurau jer... xcukup putih nak join depa tu.. (-.-)

tujuan sebenar nak p belajar ler... tujuan lain Mr X takkan lepas punya..

Bagi mencapai impian murni ku itu..

Banyak duit yang telah ku habiskan untuk shopping barang-barang nk pakai di sana nanti..

Sebenarnya saya sangat buntu fikirkan apa yang perlu dan apa yang tak perlu dibawa..

Jadi lepas korang baca free2 ni tolonglah komen bagi pandangan...

Kot2 la saya dah teroverdose bawa barang ;p


Disebabkan saya pergi nanti pada penghujung winter and permulaan spring..

saya mengambil langkah selamat membeli pakaian yang agak tebal & panas untuk dipakai nanti

Tu diaa...siap berbulu lagi.. xtaw macamana nak pakai sebab saya geli dengan bulu2..
Yang ni cadangnya pakai masa sampai nanti..
saya beli dua helai jer.. sebab Korean Air cakap 20kg jer baggage yang dia bagi free..

...nak lebih bayar sendiri...


tapi seluar banyakla pula... ;p
yang ni baju heattech.. nampak nipis tapi dia kata tahan sejuk... betul xbetul kt sana nanti baru tahu..
Hmmmm.. tak tahula orang sana dressup p kuliah macamana...

kang pakai kebaya... pelik nau.. propaganza bagi Oopss!! pula kang

Jadi ambil langkah bijak.. saya fikir kat sana nanti baru beli baju-baju nak p kuliah..

boleh ka???

baju ni akan dipakai pada meeting bersama international student..
tak sabar nak jumpa kawan-kawan negara lain..

setakat ni ada terima email "Hii..." dari Guatemala, Iran, Thailand, India, Vietnam, Mongolia, Africa, China & banyak lagi..

Fuhhh... excited + cuak

harap-harap dapat ramai kawan kat sana nanti.. biarpun pertuturan seperti ayam bercakap dengan itik

...saya rasa saya banyak menggunakan isyarat tangan nanti ;p..

berbalik pula pada persiapan..

Ni dua benda yang paling saya excited nak pakai..

Tadaaa..!!!

Biarpun sampai kat sana nanti xde snow.. tapi tak kira nak pakai jugak!!

dari form5 dah teringin nak pakai boot masa keluar.. tapi takut nanti orang ingatkan bini Phua chu Kang pula


Okey last sekali... sport shoes




ni Mr X suruh beli... dia suruh jogging setiap pagi..;p

Xdela.. dia cakap cuaca sejuk xboleh pakai high heels buat masa sekarang ni..

lagipun senang nak lari kejar subway nanti..

okeyla.. itu jer yang sudah dibeli buat masa sekarang ni..

rasanya xcukup.. sebab tu saya letak tajuk post ni "Preparation (Part 1)"

perlukan nasihat dan idea-idea barang-barang penting yang perlu di bawa lagi...

supaya buat boleh buat Part 2 punya cerita

Please help... :(

Adiosss...

eh silap.. "To mannayo!!!"







2 comments:

eezarm said...

Hopefully sumanya ok...jgn lupa bawak megi byk2...hehe..

Diaa Fariza said...

maggie bawa 2 bungkus jer..sebab nanti makan mee ramen kt sana ;p
tp serunding bawa byk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...